Legoland Malaysia

Masa kuliah Along call tanya nak pergi Legoland tak sebab dia dapat free ticket and kalau nak dia mintak satu kat kontraktor tu. Aku pun okaylah bukan nak pergi sangat pun sebenarnya haha Ticket kalau beli kat kaunter dia tak silap RM120 tapi kat luar Medini Mall tu ada ulat ticket yang jual only RM90. But tak sure takut kena tipu je. Kami dapat free! Hihih


Package siap bermalam dekat Hotel Selesa JB. Kalau tak tidur terus gerak dari Kluang pun boleh je tapi orang dah bagi ambil jela...

TADAAAAA!





BOATING SCHOOL. Kira ni tempat untuk kita belajar bawak boat lah. Mashaallah punyalah slow boat tu, adalah dalam 0.3333 kilometer sejam. Masa awal tu hujan renyai tetiba halfway tu hujan lebat gila. Boleh pulak budak depan kitorang tu salah pusing dan buat kitorang stuck dalam hujan lebat. Memang lencun habis lah cerita diaaaa


 Hujan lebat so semua permainan distopkan. Kalau dah hujan mestilah lapar! Kakak yang serve makanan ni bengang je dengan aku sebab aku memilih sangat. Ayam aku pilih, sos patutnya pilih satu samaada bbq or black pepper tapi aku cakap aku nak both. Soup pun aku suruh dia isikan. Sumpah budak tu buat muka. Ewahh cantik muka dia aku dah bayar dia taknak buatkan. Apa guna kerja? HAHA



 CITY STAGE : THE LOUDEST SHOUT. Aku rasa muka budak ni pun boleh menggambarkan apa perasaan aku tengok diorang even aku buat2 happy je time tu hahaha



Game ni cara nak main orang kat atas ni dah tunjuk camane. Over gila kan? hahaha Kita kena tembak lampu hijau dalam gua tu. We have to focus to get high marks!



Yang ni pulak kita kena tarik tali tu untuk kita naik ke atas. Aku sampai okay part paling atas. Tangan sakit! Aku taktahu la samaada aku yang berat atau memang susah nak tarik tali tu :P


Last permainan yang aku main sebelum balik. Hanya roller coaster kecik yang tak berapa nak menakutkan orang besar macam aku ni. Dua kali naik. Tapi boleh lah daripada takde....




Ini semua diperbuat dari Lego and sangat mengagumkan sebab diorang boleh buat benda ni menggunakan lego yang sekecil alam tu! Nampak tak baju hujan kaler kuning diorang pakai tu? Aku beli sebab terbakar hati tengok diorang pakai comel sangat kihkihkih









Until we meet again. Take care! xx