Random One

#1


Atikah or Tika or Kaa. Aku memang kalau boleh nak panggil paling pendek, K mungkin? k tak kelakar. Dialah sahabat dari high school yang still keep in touch gittuw. Kalau bab nak keluar mesti ajak dia sebab dia paling senang nak ajak keluar hahaha! Study kat UTHM tapi hari-hari balik rumah. Nak jadi apa ek? Lepastu kalau aku takbalik Kluang buat masa yang lama dia akan tanya "kau memang dah tak ingat nak balik Kluang eh?" aku suka jawab "haah.aku kan orang Selangor sekarang" heh heh. Dialah tempat aku mengadu pahit manis hidupku ini sobsobs. And paling penting dia dah bahagia sekarang wuwuwuwu dia lagi gemok dari aku Byeee


Semalam birthday Kak Yana my along's wife. My along belikan dia purse, tapi aku yang pilih. Okay tu benda normal sebab semua benda aku pilih automatik akan cantik kehkeh.  That day jugak Kak Yana pergi cek perut andddddddd she got a baby! Haaa tu hadiah paling besar dapat dari along hihi so imma gonna get two baby after this insyaallah :)



I see along send lagu ni dekat facebook Kak Yana. Bila dengar je rasa nak make some little dance atas katil. Woaaaa! Cuba dengar :D


"Mungkin aku terlanjur  tak sanggup jauh dari dirimu ku ingin engkau selalu"