First day of 2013

We start this new year dengan bawak aku naik Tabur Hill, area Taman Melawati. There just no fireworks hmm Memula aku taknak naik sebab fikir nanti semput buat malu weyy! haha tapi aku naik jugak. Setengah perjalanan aku pancit. Sebab tak breakfast and aku minum susu strawberry pagi tu manalahh tak mual perut tu -_- Seriously best gila kat atas tu even hanya ada permandangan je. Kat atas tu dah kira setaraf dengan KLCC okayy? mohon jeles :P 

Google picture

Gahhh ni empangan apaaa tah haritu ingat sekarang dah lupaaaa

Google picture also. Best part ini diaaaa! Rock climbing. Tak kira takut ke tak yang penting kena panjat jugak sebab takda laluan lain. Kejam bukan? Nasib baik aku kurus mihmih :D

Ada la dalam 4 ke 5 bukit kena naik. Bila naik tak rasa penat, bila turun mak aihhh penatnya. Dengan laluan yang kecik dan ditemani hutan yang tebal serta pondok rumah yang scary nak mampuih. Mahu tak aku jalan laju-laju nak turun tu. Peluh satu badan. Lantak la busuk ke tak HAHA. Nasib baik cik abang ada. ahakss Gambar takde sebab tak bawak camera apetah lagi fon. Anyway thank you for bring me here! Ada masa bawak lah lagi hahaha 

Only picture that we have. Tinggi kan? Gambar taknak besarkan sebab hodoh sangat muka aku time ni tapi macam nampak cute je aku kat situ? Bye


Next entry insyaallah will be Legoland hikss