Hey i'm back hehe

Assalamualaikum adik-adik,

Bertemu lagi kita diblog berhabuk 2inci ini. hihi Okay don't be too serious :P
Lama rasanya tk menaip ni. Maklumlah busy sangat dengan life yang tk seberapa ni. 
Cuti yang agak panjang dan bila tidak diisi dengan study, tepu otak jadinya. 

Mesti ada yang tertanya apa fana buat cuti ni 4 bulan ni kan? hikhik jeng jeng jeng! haa actually pada mulanya memang nak kerja tapi parents tk bagi sebab leceh nak amik pergi balik hmm. Tetiba cousin ajak tolong dia niaga jual tudung kat pasar malam. I pun okay jela sebab dapat duit kan hehe. Abah pun kata "takpelah tolong jela anis tu, rasa sikit susah tu nak cari duit." Me pun okay jelahh hihi. Now aku dah habis contract dengan Anis. ecehh contract lah sangat. Yela nak masuk bulan puasa ni and nak sediakn bebarang masuk U lagi. Banyak benda tak settle. 

Cerita pengalaman lah, mesti semua orang akan fikir "euww sakainya kerja pasar malam" haha aku pernah gak fikir benda tu. Tapi aku teringin nak rasa susah orang cari duit dengan niaga ni, life diorang acane, pesaing lagi, rumahtangga macamane. Alhamdulilah berapa bulan ni aku kerja dengan Anis okay je. Even Anis banyak cerita masalah dia dekat aku. Then jumpa Abg Mi and Apek and Kak Ina jugak. Semua awesome :) Bila kitorang tkda, diorang mesti rindu hahaha. Kak Ina sedih bila aku cakap pasni aku takda dah :P 

Bulan puasa ni banyak benda nak dibereskan. Medical checkup untuk masuk U, class bi mungkin and study little bit about chemistry again. Haaaa lupa nak bgtahu. Me got course BACHELOR SAINS (KEPUJIAN) MAJOR KIMIA PETROLEUM :)) course ni tak mintak pun. Since sekolah menengah lagi ada cita-cita nak amik kos ni. Tapi entah kenapa masa mohon tu takde pulak nak mintak. Tup tup dapat. Rezeki dari Allah namanya :) Insyaallah i'll try my best. Congrats pada siapa yang dapat choice yang korang nak. Pada yang tk dapat tu, cuba jela Allah always knows the best ;) takpayah nak demand sangat weyy HAHA and i got KOLEJ TUN PERAK. Hm soo sad. Tapi takpa, dah banyak berbakti gak untuk Kolej 13 tu :'D 

Lastly, SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN. Semoga Ramadhan kali ini bukan yang terakhir untuk kita semua :')