Reunion yang menjadi

Akhirnya aku turun juga walaupun malam tu aku takda mood nak keluar. hoyeahh! jumpa diorang even tak brp nak rapat sangat. Tika punya pasal aku sanggup keluarrr :D meet dekat McD and karaoke sebab kita ada boys yang suara sedap kehkeh

Jalan menuju ke arah kebenaran eheeeeeeee 

Hai peace Hai peace Hai peace!

Syue sepet and Tika boroi muahaha okay suka gambar ni!

Aku tktahu acane korang boleh join sekali. Bukan time skolah dulu asyik gaduh je ke? okay tu kebenaran hahaha semua berubah.

Ni aku buat muka habis annoying dah dengan tika! ehehehe yang kanan sekali tu,dialah orang first cakap muka aku macam LJ kuikuikui

Imam Muda Asyraf ; Memberikan ketenangan kpd org lain dgn sekadar berwajah ceria adalah satu sunnah. Ceria tk aku? :D hii peace

Aku tk kerja sekarang. Duduk rumah ni pun banyak benda aku akan buat, movie yang agak banyak untuk dihabiskan sebelum degree, fikir nak amik lesen lagi ahh part ni aku benci and jugak class bi. Hope semua dapat disetelkan secepat mungkin. Take care guyss! <3