Terukir di Port Dickson

Pagi Sabtu : aku Ika and Kywa ditemani driver kitorang Shaher ditugaskan ke pasar untuk cari bahan for BBQ. Shaher bawak 4x4 dia,gilaaa doo laju pulak tu. elak kitorang eksiden guling-guling je -..- shaher boleh je gelakkan. Okay pagi tu sebenarnya ada paper Calculus pada sapa yang kena repeat. Then pukul 7 kitorang gerak Pasar Borong Selangor. Aduuu bau diaaaa,harum!hahah lek lek aku tahan lagi. yela dalame tak pergi pasar kan. Tapi serius pasar tu best sebab banyak haiwan pelik2 kat situ hihi. Masa nak balik tu ada scene kelakar bila Shaher kena tolak kereta belakang kitorang sebab kereta apek tu gear gostan dia rosak. aku dah bahak-bahak dah tengok Shaher haha then pergi rumah Shaher amik bebarang lepastu sampai kolej. Maka bersiap lah askar-askar ku membasuh ayam dan menyiapkan bahan untuk BBQ.

Around 12 kitorang gerak naik BAS SEKOLAH yang kami sewa. Teringat masa bincang semua tak nak naik bas sekolah sebab malu hahahaha. Dah baca doa semua, dumm aku tidur sebab malam tu aku tak tidur langsung wuuu. Kitorang duduk apartment depan pantai. lupa nama apa hee. Then semua siap pakai baju class for sukaneka. Lets enjoy our picturessss :D


Jakun kejap jumpa gelongsor kat swimming pool tu hikhik

Asyman King,aku puteri kan asyman kannn? :D bhahahaha

Berjuang untuk Team Orange even kalah masa final haha

Baling belon guna kain pelikat. pecah perut aku dengan Faez time ni haha!


 Balasan orang yang kalah! :D

Much jealousssssssssss!

 Bak kata Shaher, we're like the double bond :D

 Petang tu semua prepare for activity malam. BBQ and tukar hadiah. Aku tidur petang tu haha dah mandi semua, and sebagai AJK makanan aku pun tengoklah apa berlaku kat bilik lelaki sebelah. Aku Syaz and Bob masaklah nasi untuk nasi goreng. Okay ngaku aku tk reti masak so aku masak nasi jelah hihi :D Lepastu aku turun bawah tengok preparation for BBQ pulak. Maka akulah lagi tolong kipas kipas and diorang tolong makan -.- then cari hadiah dalam pasir. idea Jiqq awesome!



 Before semua balik tidur, we had some talk talk sepanjang asasi ni. Maka terkeluarlah segala rahsiaaaa :) 

Hafiz : Serius aku tk sangka kau dah tunang. Tapi nampak, kau jaga batas tu. Congrats! kau best bah! nanti kahwin jangan lupa jemput. Senang aku fly,nak cari laki orang Sabah. Diorang hehensem B)
Sal and Farrah : Korang ni lagi aku terkejut dah tunang! tapi tak terkejut sangatlah sebab Sal pernah tanya kat aku pasal cincin hoho. Diam-diam berisi! Well, semoga kekal selamanya eh :)

Last day we meet. Take care guyssss gonna miss u ollsss! :')