pengakuan mati

Sempat aku singgah nak update padahal biology tak habis baca lagi,aku takboleh baca lelama nanti mesti aku tido padahal baru beberapa baris hikhik lepasni aku janji aku nak tengok movie pulak :D


Okay purpose entry ni aku nak berterus-terang biar bagi terang lagi k? Yaa,semua orang ada admire memasing. Same goes to me, sep sikit! This is truly from the bottom of my heart . Just say whatever you want to, but do remember I'm just an ordinary girl that has feelings. Yet,everybody has feelings. And we are created to be loved and to love. So,please be open minded everybody ^,^ Meh meh stalk cerita aku


Okay, selama lebih kurang 10 bulan aku belajar dekat Asasi ni, aku berminat dekat 4 orang lelaki hehe. Masa start orientasi, aku pun ushar lah sorang-sorang kann,okay yang ni mengaku memang part favourite aku :D time ada satu part dimana dia kumpulkan semua budak Johor and aku terpandang sorang mamat ni.gelapp,tinggi.aku tengok je tapi tk lama lah.bila time dapat class,ah damn boleh pulak satu class! Serius aku tak suka someone yang satu class sebab pada aku kawan and ‘kawan’ lain.Then boleh pulak satu Kluang. Ehem, i know budak class aku tahu sapa kn?takda sapa yang gelap selain dia,muahaha. Perasaan suka tu hilang since aku tahu dia classmate aku

Kedua,budak kuliah lain.nak mention ke sapa?taknak lah,yang aku boleh cakap dia budak ragbi.masa aku suka dia tu,dia suka budak class dia.and now diorang dh couple ;) jealous?mestilah tak! Girlfriend dia sekarang tu comel,sopan,ayu,baik lagi. Aku suka tengok orang yang aku suka dengan perempuan yang tak mengannoyingkan aku. Faham kan?

Budak seterusnya sama kuliah dengan aku jugak. Eh ramainya? Haha dua je k. Aku tak tahu kenapa aku SUKA dia . Seriously , no reason.  Time ni aku rasa bodoh sesangat. Aku tak tahu apa perasaan yang mengganggu aku time tu. Sapa bomoh aku ni hah? Haha Aku pernah baik lah dengan dia,dia pernah ajar aku belajar. Tapi tak lama pun perasaan SUKA tu . That feeling just come and go. Dia pun dh bahagia dengan member aku sendiri. Cepat kahwin k :P

Sekejap je kan perasaan SUKA tu datang. Lepastu, suka-suka hati dia je nak blah. Bahaya betul suka orang yang kita suka. Sebab SUKA tak setia.

Dalam pada masa aku belajar time Asasi ni, aku jumpa dengan someone ni. Kitorang kenal dh lama since Myspace. Bukan budak sini, dah besar sikit hehe The very first time kitorang jumpa dekat Midvalley,tapi time tu aku keluar dengan member sekali lah. Since tu dia makin suka dekat aku. Dia baik,ada rupa,ada bahasa semua cukup. One day dia cakap pasal further relationship. Aku taktahu kenapa aku tkboleh nak terima dia. Maybe I think that I’m too bad for him. Aku taknak kecewakan dia. So aku diamkan diri since that day. Now, aku sedar sometimes kita tk sedar orang yang kita tak terima tu sebenarnya yang terbaik untuk kita. Kita je yang tak pandai menilai. And he’s already taken now :)  *cerita ni macam sama dengan….is this Karma?! hmm i guess

For the last guy, Hairul. I know semua orang tahu pasal kitorang. Honestly kitorang tk pernah declare. We just friend. Kitorang sengaja buat korang tertanya2. Interesting right? Haha Aku start suka dia masa kitorang satu bas before test one semester one. First time aku tengok dia,he looks so nice awhhhh :’) Erm okay I admit I melt that time :p Tu je aku boleh cakap and after that aku tk pernah jumpa dia lagi until the end of semester one. Aku baru tahu dia pernah add aku kat facebook tapi aku tak approve. Nampak tak fana bajet market :D huahua At that time aku fikir aku nak tegur dia masa semester 3 nanti. Baru best ada secret admire kan :P But he starts the conversation first,mulalah berbakul-bakul bunga dalam hati. Kitorang rapat masa semester two only. Dia baik sangat,aku selesa dengan dia. Maybe sebab dia faham aku. Cara dia layan aku… *ah kan dh menitis air mataku T.T Taknak cerita! haha We share everything. Sekarang aku rindu nak cakap dengan dia,gaduh dengan dia pasal benda yang dah lepas,rindu nak tengok dia jeles,rindu nak makan dengan dia,rindu nak tengok dia senyum sebab aku comel sangat.eh?joke joke hehehe tipu kalau aku tk rindu semua tu. At the end of our second semester,he decided and he left with good reason. And I left with good. Thanks for all those memories (y)

Bila orang kaitkan aku dengan Hairul,aku diam je. Guys,now dh tahu kan apa jadi?So don’t ask more.aku malas nak jawab

Orang kata, perasaan suka tu datang puncanya sebab kerap berhubung. Tapi, bila masing-masing dah sibukkan diri, lama-lama perasaan tu akan hilang. Aku ulang AKAN hilang. Aku tak pulak rasa kehilangan perasaan tu. Rasanya its more better kitorang tak contact each other. Sekarang aku tengok lelaki macam takda perasaan dh,kenapa ek? -..-


* I know I've made mistakes in the past, but do you really feel the need to constantly remind me of them? It's not like I'm not aware of it. Sometimes we have to forget how we feel and remember what we deserve.God may be silent, but He's working behind the scenes, working things out for our good.


aku tak rasa nak bukak hati untuk kali kedua