Abang celcom hekhek


Semalam pergi celcom center,uruskan hal fon sikit. Then pergilah dekat mamat sorang ni, fuhh dengan pakai kot hitam with speck rambut pacak sumpah macam penyanyi kumpulan nasyid. Bezanya dia tk nyanyi je hehe. Then suruh dia tolong activekan line bb tu *ehemsorryterkantoipulak. Memang dia buatkan then dia ajar sekali,mulanya takda lah suka mana kan. Masa dia test bbm tu dia pakai handphone dia tau,means dia ada dalam contact bbm aku lah kan. Balik tu aku asik cakap kat nisa je pasal mamat tu. Lagi tambah cair bila mama dia call and he said "kenapa ma?" homaiiii :D sopan je siot kahkah and sampai kolej je dia bbm aku,boleh jadi gilaaa camni. Dia start dulu ehhh. Tapi aku takboleh nak suka, first sebab dia panggil aku dengan "Dear".pergh memang aku tak suka lah kan sebab "dear" tu hanya someone yang special je boleh panggil aku camtu and second maybe aku rasa benci sikit dekat lelaki. Maybe k. Dengan sorang tu je tak wengwengweng cerita tamat 

I’ve tried playing it cool
But when I’m looking at you
I can’t ever be brave
Cause you make my heart race



Someone ask : "Kalau Allah dah tentukan semua yg akn terjadi pada umat islam. Kenapa org islam still merancang?
He ans : "Kerana kita tak tahu apa yg ditentukan Allah" :)