SUKOL UPM 12/13

Berakhirnya sofbol interkolej dengan kemenangan Kolej Tun Perak sebagai naib johan and kolej 17 yang diwakili oleh doktor2 yang mendapat johan. Hingat senang ke nak masuk final? Main dalam group pun dah stress gilo. Alhamdulilah masuk final and paling bangga when we can beat kolej 13. Seriously masa final kitorang banyak sangat mistake. Dengan padang basah lagi, ntah macam takde semangat nak main. Aku lebih rela main tengah panas dari main lepas hujan. Straight seminggu main sofbol. Penat gilaaaa toksah cakap lah. Rasa macam nak qadha' tidur 5 hari hehehe. Ada satu game tu aku telah melakukan aksi sungguh dramatik. Mesti malu kalau ehem2 aku tengok HAHA


Aku taktahu la apa yang kitorang beriye tengok time ni hahaha hodoh gila muka

Gaya itu perlu ye walaupun tak pukul :P


Umpire buat mistakes and pihak lawan kena tolak satu mata. hih

My supporters and also Malihah yang sanggup turun padang tengok saya. Terharu iskisk


Bersama walid kitorang yang handsome! :D Masuk final walid belanja kitorang BBQ. wootss