Forever midvalley

Oleh sebab last week test berderet seminggu, hari khamis lagi dah book Mal nak ajak pergi Midvalley punya pasal sebab hati meronta nak beli baju. Okay sifat membazir ni memang tak patut ikut. Tapi nak buat macamana, dah dididik sejak kecil wuwuwu. Habis test jumaat pagi aku terus tunggu bas south city. As usual, kalau bas tu sampai kolej10 mesti pack gila. Mal dah dalam bas. Masa bas sampai je aku tunggu depan pintu belakang. Ada chinese tu turun sebab nak bagi orang lain turun. Tak sempat chinese tu naik aku dah naik dulu sambil hati berkata "aherherher sapa suruh turun :P" kesiannya chinese tu tak dapat naik. So dia kena tunggu bas setengah jam lagi hahahaha jahat gilaa ya allah farhana. Sampai je midvalley opkos amik duit dulu, tangan dah gatal nak keluar duit ni. Belum ptptn keluar lagi, kalau pt keluar habis aku shopping. haha Akhirnya aku dapat sweat shirt dekat Uniqlo and satu tshrt comel yang diidam dua minggu lepas hihi bahagia betul hati. Ikutkan banyak sangat benda nak beli, dala tengah sale. Abang dekat roxy tu menghasut suruh beli purse, ada ke patut. Nasib tak beli. Ya allah, nafsu ni bahaya betul. 

Berlakon senyum. Tu senget sebelah hokhok hodoh -..-


Should of bought you flowers
And held your hands
Should of gave you all my hours
When I had the chance
Take you to every party
Cause all you wanted to do was dance
Now my baby is dancing
But shes dancing with another man
-When I Was Your Man-


Ajarkan aku macamana nak kurus. Kurus sikit pun jadilah :'\