End of semester one

Assalamualaikum uollsss hehe

Satu semester aku tinggalkan blog ni berhabuk. No time for blogging. Too busy! Oh ya, second week of semester aku dapat tukar kos ke Civil Engineering which is my fifth choice. Bukan aku yang nak, mak yang nak haha. Masa dapat tu Nisa yang bagitahu sebab aku tak berminat nak tukar kos lain. Hmm then bila tanya mak abah, diorang suruh ambil jugak sebab peluang kerja banyak. Takda basic engine langsung! Seriously berat hati nak tinggalkan kimia petroleum sebab tu memang cecita aku nak kerja kat pelantar minyak tapi apakan daya T_T bila Hafiz kata "Allah memberi kita dua pilihan saat kita sudah serasi dengan pilihan sebelumnya" and i just think this is the best. Anak yang baik kena dengar cakap mak ye anak-anak hihihi.

First day masuk fakulti tu aku sensorang je. Serius terasa survive gila. Dala coursemate takda sorang pun aku kenal! Aku member dengan Mira and Izzah. Diorang baik sangat. So kemana pun aku akan dengan diorang sebab aku taknak kawan dengan orang lain hahahah. Nah this half of my coursemates, all new people!


Everyday tiap pagi aku akan pergi class and habis dekat nak malam. Tired you know? Balik hanya nampak katil je depan mata. Tapi alhamdulilah la aku dah habiskan satu sem ni dengan benda yang lain dari kehidupan asasi dulu. Maigaddd rindu waktu asasi! Haaa nak cakap sesuatu, classmates sekarang tak sebest classmates dulu wuuuuu :'(

Mengulit kenangan 2012


Malam yang penuh kelamkabut, Ifaa kena masuk balai pelepasan pukul 9 and kitorang gerak 815 camtu. Shaher bawak alphard dia sampai habis meter! Radzy sempat mengetuai doa sebelum kitorang bergolek dalam kereta tu haha and selamat sampai! Sedih gila nak pisah dengan Ifaaaa. Aku nangis time tu, tapi dia bajet cool je tahan nangis :p Always remember your promise ifaa! She wants to be my pengapit and i have to wait for her another 4 years. Ifaa said "Cakap dekat bakal husband fana, jangan kawin dulu sebelum kita balik" hikhik miss you little heffalump! Take care dekat sana tau :')



First time semua berkumpul kembali setelah berpecah ke kolej lain. Even sekejap je jumpa tapi kecoh. Please someone aturkan reunion kita semua :D

----> Dah pukul 345 petang! Time to sleeppp muehehe Daaaa!