Meet them!

Last minute plan dan terpaksa tinggalkan Mal berseorangan di bilik hehe sorry Mal! Petang sabtu Mieza bbm tanya nak tak kalau keluar malam tu and of corse lah tak boleh balik kolej sebab lebih 12 malam. so dia kata tidur rumah member dia. Aku pun siap-siap then dalam pukul 9 camtu Mieza baru bertolak dari Shah Alam,siap sesat yelah orang tak biasa ikut highway hehe. Then aku tunjuk jalan finally diorang sampai around 10 malam camtu, Mieza Ninie and Rezza boyfriend mieza. Decide pergi Mines tengok wayang cerita The Hunger Games. Semua cakap cerita tu best, and pada aku macam biasa je kot. Slow gila -.- Habis cerita tu balik Shah Alam. Tidur rumah sewa member Mieza. Sumpah aku takut sangat time tu, Mieza pulak pergi ambik Rezza, si Ninie dh tidur. Macam-macam perasaan ada time tu. Aku sedar bila Mieza balik, dalam pukul 4 camtu and aku tidurrr sampai besok.

Around 8 Mieza kejut cakap nak balik kolej dia, Mawar. Sampai je bilik Mieza, borak-borak and tidur balik. Tetiba Mieza cakap Rezza main bola dekat padang depan kolej Mawar tu. Siap-siap then turun tengok abang-abang hots main bola haha Someone nice number 12 tauuu, you know what. Dah kahwin okay! haha kan dh terlepas peluang :P team Rezza menang.



Guess what,kitorang tengok bola ni tk mandi k! muka macam sakai je bangun tidur terus turun bawah ._.
*me,mieza,cheah*

Pendekkan cerita lepastu bapak Mieza datang and kitorang pergi Sunway Pyramid. Damn tengah sale and duit takda! Suka tau macamtu. Sedih gilaaaa kot! 

Ninie and me
*mukabanyakjerawatdamnnnn*

Habis cute lah ni? thanks Mieza muah muah haha

Just now Rezza and Mieza hantar balik UPM. Thank guyss sebab layan saya! korang sangat best :] nanti saya datang sana lelepak lagi hihi 

*menghitung hari nak habis Asasi. sobsobss