Two days

Sedang membuat report chemistry terasa nak update blog pulak.padahal study tak lagi,eh takpe.dimaafkan kalau nak update blog kan?hehe why two days?sebab cerita semalam tak update lagi.perlu ke?eh perlu lah dah ni blog aku,suka hati lewww 

See that boy yang tengah isi air tu?dia ayah kitorang,sedang melayan anak-anaknya breakfast hihik

Pasar Tani Seksyen 17 Shah Alam, ditugaskan untuk menolong and mengambil and mendengar ceramah dari peniaga dekat pasar tani tu. Benda aku tkboleh lupa bila Izat and Zyad salah naik van,patutnya diorang naik van dengan lecturer kitorang tapi tah macamana diorang naik van lecturer lain.so diorang sesat ke Pasar Tani Melawati. kesian gilaaa!hahah and Asyman and Hafiz pulak tertidur,yang ni aku tktau macamna heee. Aku and Syaz kena dekat gerai sayur. Admire kejap dekat pakcik tu and anak dia hoho

 Nak balik kolej dahhh. beberapa saat selepas gambar ini diambil,aku terus tidur. rasa penat sangat walaupun kerja tak berat manapunnn. eh over! haha Setengah jam perjalanan aku tidur dari shah alam tu sampai kolej. hehehek

______________________________________

Someone,
Jujur aku risau kau sekarang,aku pun taktau kenapa.before tu aku mintak maaf dulu kalau kau terasa dengan entry ni. Sometimes aku terfikir ni ke perasaan kawan2 aku masa aku keluar dengan ehem dulu?tapi insyaallah aku tk pernah lupa nak bagitahu sesiapa dalam bilik ni kalau aku nak keluar,even nak jumpa 5 saat pun. Bukan niat nak menyibuk,tapi atleast bagitahu k kalau nak keluar,kalau kitorang tidur just text je anyone.nanti kalau kau jatuh longkang ke,kena kejar anjing ke sapa nak jawab?memanglah dia ada,tapi kitorang ni tak penting ke?okay nampak tak aku dh pandai tacink dengan member sendiri wuhuu. Okay jaga persahabatan kita,dari sem 1 kita dh sama,kesian dekat kawan awak lagi sorang ni.aku tahu dia terasa sangat,macam aku terasa sekarang. alalaaaa fana nangis need hug need hug HEKHEK

GOODLUCK FOR TEST 1 :)
*call mak tadi and dia suruh basuh baju.hahaha byeeeeeeee :'D