Family Day ASPer

Busy sangat so baru nak hapdate k?jeles sebenarnya tengok semua asik update je kehkeh okay duduk semua,baca bismillah dulu :)

First,

  start dengan team futsal :D

gambar ni takda motif sebenarnya,jeles je sebab semua cakap ibun comel :3 

Hari sukaneka,

budak rugby yang lead senamrobik. bila tengok diorang joget same je,aku jerit *dalam hati*.jatuh kehenseman tapi jujur,comel k :P malas nak puji tapi serious diorang buat lagi cantik dari girls do.kalau masuk pertandingan Chicken Dance mesti menang, gurau gurau

Hai akim aka anep *coverlinesikitt*

wani dira una mal nisa lily comel anasya ika
eh comel?hahahahaha

aku jumpa gambar ni,dala gambar sensorang.malu tauuuu :3 camane boleh dia snap aku sorang ni?patutnya kena bayar tau.dala time ni buruk T.T

haaaa keluar semua urat halkum kan? go go go :D Sal *oren* sorry sebab aku panggil kau 'lentik' masa main netball haritu hehehe wow O.O

lelaki main netball tapi aku tktau la diorang main netball ke basketball -..-
ni time team sendiri lawan team sendiri
Good Job guys!

Makan malam,

aku suka gambar ni sebab rasa nak tampar-tampar je Yam(purple) -..- aku bayangkan dia gelak hikhikhikhikhik *suaradarihidung*

tangan sapa buat peace tu?orang nya takda pun. farrahhhhhhh! -..-

fana gedik fana gedik fana gedik O.o

my second family :)


Okay tamat dah.boleh tido.babai!:D