cuti semester yang boring

Haku penat tunggu member hapdate blog pasal apa yang diorang buat cuti ni,sorang pun takda haih 

okay semalam kluar dengan cousin.rasa macam lama sangat tak melawat bandar kluang tu *yang ni aku tipu. Beli barang and aku rasa semua benda aku nak beli,susah kalau duit dalam tangan ni -.- even tk banyak mana pun kan.just take one tudung bawal and eyeliner.saya memang membazir sikit,asalkan puas hehehe tiba-tiba terasa nak buat lukisan kat tangan. actually tika haritu ada buat,tapi macam takut kena marah dengan mak pulak. And semalam aku buat jugak akhirnya muehehehe

we just eat this,ayam! bajet lari so makan murah-murah je hehe

ni gambar nak menunjuk,esh esh tak baik *gelengkepala

Actually semalam nak makan Kenny lah KONON dengan bobo.dia lambat so tk makan,siput betul.and semalam ada promotion sapa pakai baju merah will get another one set.murah wooo tapi takda rezeki,hm 

Abang dekat Kenny tu tanya, "dah kawin eh?" and aku jawab "aah,dah:)" dia tanya, "umur berapa?" aku cakap, "25:D" dia kata kat kawan dia, "tipu dohh,tengok cincin takda" aku cam ERKK 
Next pakcik kat kedai tanya, "wahh,nie dh tunang nie" aku cakap ah, "eh mana ada,serius belum.." dia kata, "yela tuu,diam2 dah tunang ehh" again ERKK 


Aku tktau lah kenapa aku buat inai kat tangan ni,takda function but i think it's beautytytyty:D