...

Firstly,aku tulis ni dalam keadaan tk stabil

Guys, aku penat.penat dengan semua ni.since first day semester three aku memang takda semangat langsung,hilang semua.aku tahu aku tk patut macamni,tp tahlah.bestfriend aku suruh aku lupakan slow-slow,i try.always try.tapi sometimes benda tu datang.Haritu masa pergi Midvalley kat ktm,tiba-tiba aku teringat.sumpah aku tahan jeeee,ya macamana aku nak lupa kalau semua aku buat mengingatkan aku kat dia.macam bodoh tahu tak.makan mcD ingat,makan kfc ingat,makan a&w ingat. Ya Allah,aku penat sangat.kalau boleh aku nak buang semuanyaaaa ya semuanya.i need my life back :'( jagakan dia untuk aku,aku rindu Ya Allah! 

aku perlu tidur yang panjang,rehat sepuasnya,makan secukupnya and paling penting gembira dengan apa yang aku ada sekarang














i need my strength.i must recover everything.pray for me.