asdfbmsdfmsurveymjxhjbzs

Waalaikumsalam.

Memandangkan sekarang kitorang ada survey. apa kata aku sambung sikit survey kat blog pulak. From Ayy Alosyia : 

RULES:
  • You must post these rules. Each person must post 11 thing about themselves in their 'survey'.
  • Answer the question the tagger set for you their post. And create eleven new questions for people you tagged to answer.
  • You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
  • Go to their page and tell them you have tagged him/her.
  • No tag back.
  • No stuff in the tagging section about "You are tagged if you are reading this" You legitimately (a.k.a really, trust, with all honesty) have tagged 11 people

and bla3 


Sebelas benda yang korang taktau :
  • aku pendiam sebenarnya. percaya tk? tolonglah percaya. kenyataan tu. tapi aku diam kalau aku malas nak cakap laa.
  • aku manja biasa ahh anak last kan. pernah tk aku memanja dgn korang? tk pernah? nanti try eh. aku kalau manja melebih tau. memang korang akan rasa nak tampar-tampar je minah ni
  • hobi aku masa terluang adalah tido tido and tido sampai rasa bebetul nak bangun tapi sebelum tu kena pastikan semua orang bangun dulu. kalau ada yang tido, aku tknak bangun.
  • aku kalau jalan sensorang kat shopping complex mesti aku jalan tunduk tk pandang orang. tkpun buat muka ala-ala bajet cun sikit. nanti mesti ada yang pepandang nak nombor fon. nampak tk hot nye? ihihi
  • aku tk suka orang jiwang. so please hairul? :P
  • aku sebenarnya comel. eh apesal gelak? tkpe aku tk perlu pujian bagai. sebab ada orang tu selalu dh puji aku sampai nak muntah darah dh dengar selalu:DD 
  • aku suka stalker hairul si ehemm aku. asal bukak fesbuk je mesti bukak page dia. it is under control
  • aku suka tengok perempuan yang dress up ikut trend. suka je tapi tk pakai pun camtu. because i have my own style. buat ape ikut orang pakai doh?
  • aku tk suka orang pandang slek kat aku. yela, aku tau la aku ni comel tapi tkpayah lah tengok camtu tau lah jeles. terus terang je cakap aku comel pun takpe jangan memalu 
  • aku teringin nak bela werewolf. mesti best kan? nanti kalau dia bertukar jadi manusia mesti ala-ala Jacob gituu
  • aku ego tinggi lagi-lagi dengan memember. tapi dengan bestfriend aku je tk. ehemm aku kekadang lah tapi sometimes dia jugak yang rendahkan ego aku ni tu sayang tu cewahh XD

Soalan yang dia bagi kat aku :

1. kau rasa kau cantik? sebab?
Mestilah cantik. sebab tu memang aku. tp aku lagi lebih ke arah comel kot. baik korang sokong kalau tak kita putus kawan

2. kalau kau nampak pengemis, kau nak mengemis sekali atau jadi penderma?
Aku rasa aku bagi ceramah sikit kot suruh jangan mengemis pergi cari kerja lagi bagus. tkpayah nak femeskan diri duduk situ

3. akasia cerita tentang dhia, tengok?
Ada ke cerita tu? sorrylah aku duduk kolej tk ngadap tv pun. duduk bilik je baca buku. hebat tk?

4. pakai sneekers atau high heels?
Sneakers. sebab aku dh cukup tinggi untuk pakai high heels

5. kau rasa diri kau macam mana? baik? jahat?
Jahat. sangat jahat. 

6. apa pendapat kau pasal wanita bertudung tapi berbaju ketat?
Yang ni aku sumpah terasa dohh HAHA no comment :P


7. kalau diberi dua pilihan, kau nak mati dalam iman atau hidup dengan duit?
Nak pilih dedua ah. nak mati dalam iman. tapi nak pilih hidup dengan duit boleh tk? sebab kalau hidup tkda duit pun susah jugak kan

8. sekarang tengah hot dua movies, ombak rindu dengan twilight. dating nak tengok yang mana?
Haritu dating dh tengok twilight. ombak rindu tu hairul kata tkpayah tengok sebab nanti dia bawak pergi pantai tengok ombak bebetul punya. style kan? 

9. suka tengok cerita hantu atau jiwang?
Suka tengok cerita kelakar

10. ada nenek tiri tak? nama dia?
Takda. atok aku cukup setia tau tak

11. warna pink dengan merah. yang mana satu kau pilih?
Pink? aku tak cukup feminine nak suka pink. merah? boleh lah drpd takda. boleh bagi color lain tk?


Seharian aku fikir jawapan terbaik untuk soalan-soalan ni. harap dapatlah 100% and 4flat. amin:D
Okay ni soalan survey ni untuk korang berserta cekelat celup k :

1. Kau rasa dato' K tu setia ke dengan Dato' Siti?
2. Solat cukup lima waktu tak? baik jujur
3. Kau korek hidung berapa kali sehari?
4. Kau rasa boyfriend kau dah cukup hensem tk?
5. Suka tudung bawal or shawl?
6. Kau rasa kau tu lemah-lembut tk macam gadis melayu terakhir?
7. Apa perasaan kalau botak?
8. Nangis tk kalau kena tinggal dengan boyfriend?
9. NAMA orang yang paling kau benci
10. Edward or Jacob?
11. Ikhlas dari hati please, fanaa baik ke jahat?


TAG
ATIKAH NARDIR
SYUHADA SB
DIANA AZLAN
NOR SHAFIQAH
IZZATUL HUSNA
FARHANA MALEK
SYAFIQAA SYAQQIRA
MAIZATUL SHAHIRAH
FARIHAH ABDULLAH

9 je dijumpai. thankyou and please come again.