ergh keserabutan melandaaaa -.-''

Aku tktau apesal harini busy semacam sampai takda masa nak tido. tipu. tadi aku tido sejam. tapi sejam tu kejap je, aku nak tiga jam tau tak. bangun tido study bio pastu chemistry pastu mandi pastu makan pastu tido pastu jumpa bob and bobo jap pastu buat slide bi. homaigod banyak kan kerja aku buat?:( and tadi lepas isyak ada makan2 dekat rumah ayahanda. aku cam biasa ah takda geng so makan sambil tengok orang lain. tapi sayangnya aku tak rasa nak makan so aku makan sikit je. sempat lah ushar abang2 kat situ kan, diorang hensem2 gagah perkasa lagi youu. then aku makan sikit je and naik bilik terus. tetiba ada kerja lagi untuk bi esok. ingat kejap je, jap lagi sampai 1230 -.-' rasa macam nak tido je dekat blok lelaki tu. pinjam jela bilik sesapa kan. hmm at the same time ada benda yang buat aku rasa nak marah em tak, jeles sebenarnya. tapi aku tau aku tkboleh nak marah isk dala, aku tk suka mcmni. jagalah hati sendiri selagi boleh jaga kan?

Cerita pasal abang kesayangan aku sorang ni. Tadi aku call dia, aku tanya "syah ada cakap pape kat mak ke?" dia cakap ape tau "abang cakap kat mak abang nak kawin dengan kak manja" aku automatik jerit "are you serioussss?!" dia pun relaks cakap "besok mak pergi risik" aku cam aaaaaaaa fcuk fuck fcuk! HAHAHA sumpah tak percaya. isk sedih ah sebab esok aku tak boleh ikut. yelaaa,aku kan orang penting. apa2 sume aku nak tau mueehehe btw aku happy sebab dia serious dengan awek dia and hopefully until kawin :)


i miss 'us',H