2011/2012

Yaaa dh masuk tahun baru.cepat sangat.but now,aku tk happy nak sambut tahun baru ni. just like 'emm' 'ohh' 'ehh'. ahh leave it behind. okay dh tutup cerita, aku kuat mane boleh sedih2 ni kan hoho

2011 Benda yang buat aku rinduu 
  • habis sekolah yg amat boringgg haha
  • hangout dengan my girlss yg sekarang ni dh jauh memasing
  • got my bestfriend nur atikah bt nardir :*
  • dapat masuk asasi upm and class dengan budak2 yang gilaaa
  • semua benda yang berlaku sepanjang asasi
  • meet amirul asyraf
  • meet afiq once for this year
  • dya and adan engaged. cecepat kawin tauu:P 
  • ahh chickenpox!
  • someone on 16 september 
  • birthday's prank yang menjadi seminggu lepas birthday
  • got Mojojojo from my roomates janji sayang korang!
  • end this year with final exam for semester II
*ni je dapat diingati saat ni

Before that,aku mintak maaf kalau ada terbuat salah or sengaja buat. so sorry guys:) Akhir kata, now aku dh makin besar and makin kuat nak hadapi hidup. just sometimes semua tu sementara je.perempuan, sekuat mana pun mesti nangis jugak.aku tkboleh jadi orang lain just behave myself.kalau tkboleh terima,silakan blah dari hidup aku.apa aku ada sekarang dh cukup bahagia buat aku.i have family bestfriend girlfriends boyfriend and someone yang special cume aku tktau yang special tu akan kekal ke tak. harapan jangan terlalu tinggi kan?and my ex, thanks sebab kau buat aku kuat teruskan hidup tanpa kau. hahaha thanks much:) my girlssss, aku rindu korang tahu tk? tika, kau selalu dengan aku even now kita jarang contact. yelaaa masing2 busy kan. and now aku ada roomates and bestfriend yang gelak tawa bersama hikhok ah gedik rasa nak tampar muka sendiri

wishlists for 2012 :

♛ happy family ever after
♛ mini diana
♛ fon baru peliss:P
♛ future husband
♛ universal studio with family
♛ more slim
♛ sambung ijazah kat upm:P
♛ new friends
♛ money
♛ handbag


 Happiness is a choice. I choose to smile no matter what happen.
2012, please be amazing to me yeah?