akusayangkorang

Haaa nampak kan entry tu hape? yaahh esp roomates ku yang baru 4 bulan kenal diri masing-masing. turn me and nisa pulak kann untuk bulan sept ni. hm okay cenggini. malam tadi si iffa tk bagi aku keluar dengan H and even roomates yg lain bila dorang ajak makan, dia cakap nak cerita something. aku cam percaya laa, then tetiba farrah ajak iffa pergi perjumpaan hicom. plan memang banyak halangan. then disebabkan aku tkboleh tinggal sensorang dalam bilik, iffa suruh H teman :p thenn tetibe ika call suruh iffa and aku pergi foodcourt time tu jugak. dala tengah date T.T wuu ajaklah H tu pergi sekali. Sampai je si wani nangis datang kat kitorang. aku ingat ada histeria tadi hahah pastu nampak budak kumpul ramai-ramai then ada lilin bagai. hmm dah agak dahh. cis cis hmm kena tepung. nasib baik takda telur :P gambar tk amik sangat. sumpah terharu okay. ramai gak like iffa mal ika nisa aisyah nad wani dira kyra nisa yam izat ahmad neo hafiz zikri amir idris yus mun je kot sanggup turun kan sebab nak makan dengan main bunga api haha andddd before balik jumpa ehem2 dia suapkan kek jugakk aaaaaa tett habis cerita

aaaaaaaaaaaaa lawa!

by super classmates

sayang koranggg


Hokay big girls don't cry :'D


*first time member buat surprise macamni. ni nak nangis tk berlagu 44hari ni T.T and roomates saya bagi patung zirafah yang saya idamkan selama 18tahun serius rasa makin sayang kat korang :D hihi