super first class

Entry kali ni aku rasa aku nak luahkan ape yg aku rasa. Tknak bace sila blah. 20mei2011 aku daftar masuk asasi sains pertanian UPM batch ke bape tah aku lupa. Yess, pada mulanya risau agak and tk terfikir pun dgn sapa or budak2 class aku nanti macamane. Then akhir orientasi, kitorang dapat kuliah. Maka tercampak lah aku kat kuliah satu or we called first class. Bila tengok budak2nya, "em apesal semua macam tak best je ni" Maybe baru lagi kot. Mula2 tu agak bosan lah kan. Then makin lama masing-masing become more sporting. Yeahh that’s true okay. Dari pendiam tiba-tiba pandai pulak bahan orang kan.

**
Tadi ika umumkan pasal rombakan class untuk next semester, seriously aku n roomates aku semua tknak pisah tau. Bila tengok certain budak laki yang tanda ‘right’ kt kotak ROMBAKAN tu kitorang mcm fine sedih lah kan. Pastu yang mintak rombak tu pulak yang 'best'. Bukanlah aku nak cakap yang nak kekal tu tak best. Then yang pandai2 mcm ahmad and izat pun nak blah.and tak lupa jugak yang hot macam BOBO plus budak kluang merangkap teman aku nak balik nanti.  hei aku sumpah sedih masa tengok kertas tu. Dalam hati kata "emm maybe korang pandai, so boleh survive sendiri" or "maybe korang bosan dengan budak yang sama. then nak tukar selera. wtv lah" and blaa3. Seriously lah aku cakap since aku study dalam life aku, aku rasa first class ni lah paling best. Even kita semua tk rapat mane, tapi semua boleh masuk. Boleh bawak gurau, gaduh even bestfriend, and macam2 lagi. Ni pendapat aku okay, aku rasa if semua kena rombak nanti tak kan ade lagi suasana macam yang aku rasa kt first class ni. Dari apa aku nampak and aku rasa, class aku je paling best antara kuliah2 lain. Hang out sama2, study ramai2, gelak ramai2, usik member lain ramai2, nangis je tk ramai2 ;p Em maybe bende ni aku sorang rasa:) Pada aku, roommate aku je yang rapat sikit dengan budak laki. Agaknya lah kot. Hahaha okay next please bosan dh ni

***

First dulu, semua malu2 kan. Rasa macam nak pukul sorang-sorang hehe okay lets begin. Zikri ketua kuliah yang pelat tapi bab kerja memang busy even dia selalu bagi kerja dia kat ika haha Ika pulak penolong yang setia even kitorang pelat R and sometimes kena bahan haha lumrah hidup kan ka? Hadi budak kedah yang memang cakap kedah tak reti cakap lain. Farid mula-mula pendiam gila tapi bila dh satu group fizik, boleh tahan lah kan loyar buruk die. Alwis  yang rutin balik rumah hari-hari bob yang suka beli belah dekat lelong amir banyak tanya and sometime kelakar pun ada sal yang suka usik orang and kekadang bajet comel jugak. Yus yang selalu kena bahan gara-gara asik nganga mulut plus suka tido. Aku pun kekadang gelak sorang-sorang tengok kau haha. Radzi pulak, masa first kan aku sumpah annoying gila tengok kau. Dalam hati, "apehal sey mamat ni mcmni" em mybe ketua pengawas memang camtu kot haha! Tp nak akhir sem, kau okay sebenarnya kan;) Ahmad pulak yang cool sentiasa. Buat lawak asik reti gelak je kan. Bio dala dapat 99, kau makan ape seyy. Faiz  dengan Mun pulak kerja bahan orang tak habis-habis kan. Tapi bestlah, baru hidup class kita. Neo pulak asik kena bahan bangla je dari awal sampai akhir. Memang melekatlah nama tu. Hafiz, aku nak tshirt Sabah. Jangan lupa! Hee. Khai, thanks sebab tolong aku sikit2. Jangan jerit2, memekak je suara kau tu. Yam kau sangat 'lucu' Arif tolonglah setia pada yang satu hehe Shaz and Asyman nanti ajar aku lagi kat slow rock okay! Haha shaher, jangan tanya aku 'kenapa' lagi, aku penat nak jawab. Btw nanti bawak aku lagi naik kete tau haha kidding je! Bobo kau nak rombak kan? blahlah kau budak kluang. Nanti aku tkde member nak balik kluang kau tau tk -.-‘  Idris kau memang sengal. Tu je aku boleh cakap. Haha Ziyad kau memang suka senyum kan. Asal jumpa je senyum, bila jawab soalan kau lah muka paling bermasalah sekali. Heee Google aku nak main iphone kau lagi. and em aku dga kau mcm lain mcm je dgn class ni. Anything? Sorry klau aku ade buat salah even aku tau aku tk salah. Last, Izat. Fine, jgn pikir lain. Thanks sebab banyak ajar aku and lain-lain jugak. Tkboleh cakap lebih. Kau pun nak rombak kan? Orang pandai boleh survive sendiri. Okay next girl pulak, Farrah,ilia and dayah korang memang pandai. Tk nafikan tu:) syafiqah n intan banyak diam. Anasya, che, husna and wani meriahkan lagi budak perempuan class nie. Haziqah jangan suka jeling-jeling and Nad teruskan jadi penyanyi. Hehe tiga belangkas nisa ziqah n kyra pulak diam memang tk reti klau dh jumpa geng aku. Haha and last pwincess is ika yang agak ganas and orang yang selalu bangun awal untuk kejut kitorang bangun mal please jangan 'kiuk' sangat and please jugak jangan pakai tudung ada bunga besar sekuntum tu nisa pulak nak naik bas hati-hati jangan bagi kitorang malu sebab awak jatuh hehe and ifa pulak please jangan kuat bebel sangat and last i need your caramel againnnn! Muahmuah sayang korang lebih :D aritu nangis beriya kan? Hahaha. 

****
Okay last, aku nak cakap aku sayang semua semua sama rata tk lebih tk kurang sebab korang classmate aku yang paling best. After kena rombak nanti, mesti ada yang keluar and no more first class. Bila dah kuliah lain mestilah tk tegur dh kan? Yes itu semestinye. Actually aku sedih nak pisah dengan korang even sorang pun sebab aku tau nanti degree aku tk kan dapat class macamni lagi. And its too short to remember:') 


Each day in first class give me ten memories. Thanks guys for this memories! ;) 

*Should I smile because you're my friend, or cry because that's all we will ever be?